Uvedite zdrave zamene sa Ribellom

Kokice umesto grickalica, čips od tikvica umesto čipsa, urme umesto belog šećera…  Vođeni idejom da ono što je zdravo  može da bude i ukusno i jednostavno, prošlog juna smo uveli uzbudljivu novu rubriku na naše mreže:

#ZDRAVAZAMENA

 

Želeli smo da vam damo razne predloge kako možete uneti zdrave promene u svoju ishranu, a da i dalje uživate u ukusnom zalogaju.

 

Koja je vaša omiljena?

 

Ovo su samo neki od naših predloga:

 

URME – omiljena zamena za šećer sladokuscima širom sveta. Zbog značajne količine minerala koje sadrže odlične su i za jačanje kostiju.

BADEMI – u vašu omiljenu čorbu ili salatu dodajte šaku smrskanih badema! Obrok će biti neobičniji a sadržaće manje ugljenih hidrata, a više zdravih mast

KUVANJE NA PARI – ako umesto u vodi, pokušate da skuvate vaše omiljeno povrće na pari, ono će zadržati u sebi nutrijente koje bi inače ostale u skuvanoj vodi

MLEVENI LAN – jedna od najhranljivijih, lako dostupnih namirnica. Obiluje vlaknima koja pospešuju funkcionisanje probavnog sistema i rad korisnih bakterija. Zato, sledeći put umesto običnog brašna, probajte vaš recept da napravite sa samlevenim semenom lana

LEBLEBIJE – bogate su proteinima i biljnim vlaknima koja suzbijaju povišeni holesterol i šećer u krvi. Imaju mnogo namena, a mogu se jesti i propržene kao zdrava zamena za grickalice.

BATAT – obiluje vitaminom A, imaa niži glukemijski indeks, i njegov slatkast ukus može doneti zanimljivu promenu

KINOA – sledeći put umesto pirinča probajte kinou. Ona sadrži više vlakana, proteina i nutijenata, a i kraće se kuva.

OVSENE PAHULJICE – Sprema se brzo i lako, a važi za jednu od najbolje izbalansiranih namirnica jer snabdeva telo vlaknima i daje nam energiju

ŠPAGETE OD TIKVICA – za sve koji izbegavaju gluten i brašno, tanko izrezane tikvice su su dobra ideja puna vlakana i kalijuma koji povoljno utiču na rad srca i mišića.

TUNA – Makar jednom nedeljno bi trebalo da jedemo ribu, te ove nedelje predlažemo meso tune koje je bogato omega 3 kiselinama koje su dobre za vaše srce

 

Sada pozivamo vas da se uključite u potragu za zdravijim i date nam vaše predloge za zdravu zamenu. Pošaljite nam na FB ili INSTA vaše ideje i mi ćemo ih rado iskoristiti u narednoj rubrici 🙂

 

 

 

Pročitaj još

Top 3 #NemamTiKad recepta sa Ribella Hummusom

Nedostatak vremena i loša organizacija često nam poremete planove, želje, ishranu, spavanje, vreme namenjeno porodici i prijateljima… Mogli bismo da nabrajamo do sutra. “Nemam ti kad” postao je uobičajen izgovor u ovakvim situacijama. Upravo je to bila inspiracija za novogodišnju Ribella kampanju – da se osvrnemo na trenutke u kojima smo govorili #NemamTiKad i da […]

Šta da jedete pre, a šta posle treninga?

Pronaći režim ishrane i tip treninga koji najviše odgovara našem telu i načinu života je veliki izazov. Teško je balansirati između svakodnevnih obaveza i velike želje da doprinesemo našem zdravlju vežbama i kvalitetnim obrocima. U tim pokušajima često pravimo greške na koje nas retko upozoravaju.

5 Ribella recepata koje su izabrali vaši omiljeni food blogeri

Mesec april i maj na našim društvenim mrežama obeležila je velika Ribella nagradna aktivacija #ZivotPoMomUkusu. Tokom 5 nedelja smo vama „zadali“ 5 tema za razmišljanje – da smislite recepte sa Ribella Hummusom i Ribella Tuninom. Izdvajamo najbolje među njima.

Saznajte prvi!

Najnovije informacije o akcijama i sniženjima, najzanimljivije teme i najukusnije recepte šaljemo ti direktno u inbox.